12 תשובות
לא
ממש לאא
בכלל לא, הם ילדים מושפעים מטיקטוק.
לא... תני להם לחשוב מה שהם רוצים, לך זה לא אמור לשנות
ממש לא!! אני גם שמה איפור שחור בעיניים וחלק אומרים לי שזה לא מתאים לי ואפילו מכוער אבל אני אוהבת וזה גורם לי להרגיש בנוח ולהרגיש יפה יותר אז לא אכפת לי מה חושבים כל עוד אני אוהבת לא מזיז לי מה דעתם זה הגוף שלי
אנונימית
ממש לא, לאיפור אין קשר למצב רוח, כן יש הרבה שמבטאות דרך האיפור את מה שהן מרגישות אבל זה לא מראה על אדם שהוא דיכאוני, או כל דבר כזה.
אל תתייחסי, הם הולכים אחרי סטיגמות מטופשות, אם את אוהבת את זה תמשיכי לשים.
לא
שימי עליהם ז*ן
הכי לא שיש, אני גם חושבת שקצת שחור מתחת לעיניים זה מהמם
ממש לא