4 תשובות
איך את מתחילה את השימה בטלפון? בדיוק ככה, תנסי להתחיל איתו שילה גם במציאות. בטלפון זה באמת יותר קל, כי אין את כל השתיקות המביכות וגם לא רואים את ההבעות של השני, אבל תנסי להתחיל לדבר איתו רגיל ותקווי שזה יזרום
מרגיש שזה קצת חוסר התאמה אם הוא לא יכול להפתח בעצמו. אולי בהודעות הוא מלא ביטחון, אבל במציאות זה מה שמשנה. אני בטוח שאת רוצה גבר שיהיה עם ביטחון עצמי ולא מבויש לידך שלא מדבר.
אנונימי
שואל השאלה:
ברור אבל לא לכולם יש ביטחון ואני לא יכולה לצפות ממנו שידבר אם אני בעצמי לא מדברת
ברור אבל לא לכולם יש ביטחון ואני לא יכולה לצפות ממנו שידבר אם אני בעצמי לא מדברת
אנונימית
בתור גבר אני חושב שיש לו סוג של "אחריות" לנסות להוביל בעצמו את השיחה, אבל אני קצת אולד פאשן בעניין הזה.
בכל מקרה, אם זה לא מפריע לך שהוא ככה תנסו לעבוד על זה ביחד, למרות שאני לא רואה איך שני ביישנים יכולים להסתדר, צריך שיהיה אחד לפחות שיהיה מוביל
בכל מקרה, אם זה לא מפריע לך שהוא ככה תנסו לעבוד על זה ביחד, למרות שאני לא רואה איך שני ביישנים יכולים להסתדר, צריך שיהיה אחד לפחות שיהיה מוביל
אנונימי