הגיוני שירד לי ממנו בעיקר בגלל שירד לי הביטחון שיכול לקרות בינינו משהו?
הרגשתי שהייתה בינינו כימיה, אבל אז חברות שלי אמרו משהו על האקסית שלו וזה פשוט הוריד לי את הביטחון לגמרי, למרות שבעיניי היא לא נראית כזה טוב וגם אני מתחילה לאכול סרטים כי הוא לא ככ עונה לי אבל בפנים אל פנים הוא הכי חמוד אליי בעולם אז אני באמת לא יודעת כבר מה אני מרגישה