7 תשובות
לאא זה הכי יפה ג'ינג'ית
אבל אם את רוצה את יכולה
אבל אם את רוצה את יכולה
שזה צבע כלכך נדיר ויפה שחבל להרוס אותו
לאלאלאלאלאלאלאלאלא ג'ינג'י זה שלמות don't you dare
לא! ג'ינג'י זה שלמות.. הלוואי שאני הייתי ג'ינג'ית
אל תצבעי, סתם הורס את השיער.
ומה הבעיה בשיער שלך? ג'ינג'י זה מיוחד ומהמםם
ומה הבעיה בשיער שלך? ג'ינג'י זה מיוחד ומהמםם
לא יש כאלה שאוהבים עולי את לא הטעם של עצמך בשיער
לאא גינגיות זה וואוו
באותו הנושא: