6 תשובות
כן אני סירבתי אבל קצת איימו שאני לא יצא ובסוף יצאתי כרגיל.
תהיה גבר תביא פרח
תהיה גבר תביא פרח
כן.. ואל תכנע ללחצים :)
תקח בחשבון שאם אתה נכנס לבידוד אתה עושה טירונות מחדש
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימי
שואל השאלה:
ואני בלי קשר עושה 99 אחוז פעמיים טירונות
ואני בלי קשר עושה 99 אחוז פעמיים טירונות
אנונימי
אם מחסירים מעל 4 ימים בטירונות כולל אז זה טירונות מחדש
באותו הנושא: