3 תשובות
תקשיבי!!! ותעשי כל מה שאני אומרת לך, והמחזור הבא יהיה לך קל יותר.
דבר ראשון, שתדעי לידע כללי , גם לי מגיל 13 ברגע שקיבלתי מחזור פעם ראשונה היו לי מאז ומתמיד כאבי תופת!! פעמיים שלוש כמעט התעלפתי ראיתי שחור, כאבים משתקים.
אני עכשיו בת 21 ויש שיפור קל בכאבים אבל גם אני עושה המון דברים שיעזרו לי לעבור מחזור בקלות.
דבר ראשון- משככי כאבים, אני לוקחת אדקס/נורופן (צריך כדור נוגד דלקת מהמשפחה הזאת. אקמול למשל לא עוזר בשום צורה) 2 כדורים! 1 לא מספיק. והכי חשוב לקחת לפני שמתחיל הכאב הקשה, בהתחלה שהכאב עוד חלש מאוד, לוקחים. ככה זה משפיע יותר טוב זה גם רשום באינטרנט.
דבר שני- תרשמי ביוטיוב נקודות לחיצה לכאבי מחזור. יש כמה מקומות ברגליים שבאמת באמת עוזרים ומקלים על הכאב! משהו הזוי.
דבר שלישי- אם את סובלת באופן קבוע מכאבי מחזור כל חודש, תנסי ממש לעשות דיקור קבוע. פעם בשבוע . יש נקודות מסוימות מיוחדות שעוזרות לאזן הורמונלית. כאבי מחזור מגיעים מחוסר איזון הורמונלי.
דבר רביעי- מוצרי חלב (בעיקר שמנת.. גבינות שמנות, מלאות הורמונים , גלידות) וגם סוכרים. להפסיק שבוע לפני המחזור ! זה מגביר את הכאבים. תשתדלי לאכול כמה שיותר בריא שבוע לפני.
כל מה שכתבתי מניסיון דברים שמאוד מאוד עוזרים ומקלים על הכאב. מניסיון אישי, של שנים . אני כלכך מבינה אותך ויש טיפול לכאבי מחזור. לא צריך לסבול. באמת שלא.
דבר ראשון, שתדעי לידע כללי , גם לי מגיל 13 ברגע שקיבלתי מחזור פעם ראשונה היו לי מאז ומתמיד כאבי תופת!! פעמיים שלוש כמעט התעלפתי ראיתי שחור, כאבים משתקים.
אני עכשיו בת 21 ויש שיפור קל בכאבים אבל גם אני עושה המון דברים שיעזרו לי לעבור מחזור בקלות.
דבר ראשון- משככי כאבים, אני לוקחת אדקס/נורופן (צריך כדור נוגד דלקת מהמשפחה הזאת. אקמול למשל לא עוזר בשום צורה) 2 כדורים! 1 לא מספיק. והכי חשוב לקחת לפני שמתחיל הכאב הקשה, בהתחלה שהכאב עוד חלש מאוד, לוקחים. ככה זה משפיע יותר טוב זה גם רשום באינטרנט.
דבר שני- תרשמי ביוטיוב נקודות לחיצה לכאבי מחזור. יש כמה מקומות ברגליים שבאמת באמת עוזרים ומקלים על הכאב! משהו הזוי.
דבר שלישי- אם את סובלת באופן קבוע מכאבי מחזור כל חודש, תנסי ממש לעשות דיקור קבוע. פעם בשבוע . יש נקודות מסוימות מיוחדות שעוזרות לאזן הורמונלית. כאבי מחזור מגיעים מחוסר איזון הורמונלי.
דבר רביעי- מוצרי חלב (בעיקר שמנת.. גבינות שמנות, מלאות הורמונים , גלידות) וגם סוכרים. להפסיק שבוע לפני המחזור ! זה מגביר את הכאבים. תשתדלי לאכול כמה שיותר בריא שבוע לפני.
כל מה שכתבתי מניסיון דברים שמאוד מאוד עוזרים ומקלים על הכאב. מניסיון אישי, של שנים . אני כלכך מבינה אותך ויש טיפול לכאבי מחזור. לא צריך לסבול. באמת שלא.
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אז נדפקתי כי אכלתי גלידה ואתמול והיום אכלתי פיצה בחוץ ואני לא יודעת לבלוע כדורים
טוב אז נדפקתי כי אכלתי גלידה ואתמול והיום אכלתי פיצה בחוץ ואני לא יודעת לבלוע כדורים
אנונימית
נורופן נוזלי. עוזר אפילו יותר טוב תתפלאי. תנסי
אנונימית
באותו הנושא: