4 תשובות
זה פשוט איך שהחברה לימדה אותך וזה נכנס לך בתת מודע שגברים יותר חכמים אני מניחה
אבל לשון פנייה זה כן מטוטמם לפי דעתי זה גם קשור לאיך שהחברה רואה אותנו אבל חשוב לכבד בכל זאת
מסכים איתך על מה שכתבת, ולשון פנייה זה ממש מטומטם.
שואל השאלה:
^אני מכבדת את זה, אבל זה תמיד היה נראה לי מאוד מגוחך.
אף פעם לא הצלחתי להבין את זה, ובגלל זה אני מאוד מבולבלת עכשיו, כי אני לא יודעת ממה זה נובע.
אני מניחה שאת צדקת בתגובה הראשונה שלך.
אנונימית