8 תשובות
אין לי מושג
אני ממש נבהלתי
כן מה זה כולם מתרצים
עזבו אני אומרת לכם זה החייזרים
אנונימית
מטוסי חיל האוויר מפציצים בסוריה, וכדי להתחמק ממערכות נ"מ הם טסים במהירות על קולית וזה יוצר בום
שואל השאלה:
אני לא מאמין בחייזרים...

^אני כרגע שמעתי בבית שמש... זה מאד רחוק משם
אנונימי
לא קשור, המדינה שלנו קטנה.
ותיאורתית המערכות נמ שיש לסוקים יכולות להפיל מטוס גם מעל שמי ישראל. אז לא לוקחים סיכוי ועוברים למהירות על קולית לפני הכניסה לשטח האווירי של סוריה.
לא שמעתי כלום
ישראל תוקפת בדמשק
אמרו שזה נ"מ סורי שחצה לשטח ישראל שיתפוצץ ונפל בים.. ככה ראיתי בחדשות בטלגרם