4 תשובות
למה שיהיה ירי רקטות
שואל השאלה:
כי יש מתיחות בדרום וגם ממה שרשמתי בתיאור
אנונימית
בינתיים אין.
אולי יהיה.
אבל הפורמט בנוגע לירי רקטות בזמן זום (מהסבב האחרון) עבורי היה שלומדים כרגיל ואם יש אזעקה עוזבים את המחשב, הולכים לממד וחוזרים מיד אחר כך לשיעור.
לא יהיה זום
הם לא מלמדים בכלל בתקופת אזעקות ובמיוחד לא ילדים מהדרום בגלל המצב הנפשי