התחברות הרשמה

לדעתכם גאיה זה שם יפה לבנות?

2 בספטמבר 2021, 22:32
חוות דעת    
5 תשובות
שם מזעזע
P
Pretzel logic
שם סבבה
אנונימית
לא
F
FlyOnTheWall
שם סבבה.
L
Lloyd.
לא אוהב
woltemade
באותו הנושא:
גאיה זה שם יפה לדעתכם? לא נעלבת
מי לדעתכם היה צריך לזכות מרביעיית הגמר בכוכב הבא?(גאיה,אלה לי,עדן,אור)
איזה שם יותר יפה לדעתכם ? גאיה/ נועה / אגם
איזה שם יותר יפה לבת? גאיה או יעל?
איזה שם יותר יפה - אליה או גאיה? (לבת)
מה דעתכם על השם גאיה?
גאיה זה שם יפה לדעתכם?
מה דעתכם על גאיה גור אריה?
לקרוא לבת שלי גאיה או קתרין?
איזה שם יותר יפה לדעתכם גאיה/דניאל?
דרגו את השמות (לבת): נויה, עמית, לירון, גאיה