6 תשובות
לעשות סיבוב בחוץ לשבת באיזה מקום שקט או סתם במרפסת ולשמוע שירים מרגיעים ולחשוב טוב
מרביצים/ צורחים בתוך כרית
שק איגרוף זה מדהים
אממ את יכולה כמובן להאזין למוזיקה ולנסות להירגע אבל אני במקומך הייתי מוצאת משהו להרביץ לו
אממ את יכולה כמובן להאזין למוזיקה ולנסות להירגע אבל אני במקומך הייתי מוצאת משהו להרביץ לו
את יכולה לצאת החוצה להירגע ולנשום אוויר,לשמוע מוזיקה ולשתות מים,ללכת לישון,לקלל שזה גם טוב,לבכות.
בוכים וצורחים בתוך כרית
אם מישהו עצבן אותך תתרחקי ממנו ותשבי פשוט להרגע או שאם זה משהו אחר תשמעי מוזיקה ותנסי כמה שפחות ליצור קשר עם אנשים. זה לפחות מה שאני עושה כשאני בהתקף עצבים
באותו הנושא: