24 תשובות
אתן באותו דור לול, תנסי לדבר איתה, תגידי לה היי כל פעם שאחת מכן באה הבייתה תשאלי איך הולך מה נשמע
שואל השאלה:
תגובה ראשונה , אני באמצ בדור אחר אתה באמת משווה את השנתון של 2004 ומטה לדור של היום ?
אנונימית
שואל השאלה:
גדלנו שונה לגמרי יש להם הרבה מודעות והיא באמת צאחלה
אנונימית
כן אני משווה
מ1998 עד 2012 זה אותו דור
אנונימית
אז היא צאחלה, גם אחותי הגדולה ככה והיא בת 21 ואני בת 16 ולא צאחלה, ושנינו גדלו שונה, רק בגלל שמישהי צאחלה לא אומר שזה הזמן לא לדבר איתה
זה לא הדור זה הגיל שלה, בגיל 13 כולם מעצבנים
עוד כמה שנים יעבור לה
אנונימית
שואל השאלה:
אני כן רוצה לדבר איתה , היא מתנהגת מגעיל אני בגיל שלה היית ממש שונה , אבל מצד שני אני בכורה ואני גם לא אוריד מעצמי
בקיצור אשמח לעזרה מכאלה שבמצב שלי או היו
אנונימית
מה היא עושה שהיא מתנהגת מגעיל, כולם בגיל 13 היו מעצבנים
שואל השאלה:
אני לא, אני הייתי מכבדת וגם די הרגיש שכולם מסביבי :)
אנונימית
כי לא שמים לב לדברים כאלה, קל להגיד לא אני לא הייתי מעצבנת אבל במציאות לא באמת זוכרים את זה, לכולם יש קטעים מעצבנים בין אם הם נמשכים הרבה או קצת זמן
בוקר טוב, את ואחותך זה לא אותו דבר
גם אני ואח שלי ככה היינו פעם ככה למראת שהוא עכשיו 27 ואני 19
אבל עדיין לפעמים יש קצת ריבים
לא יפה אני בן 13
גם את בדור הזה...
אם את תבואי בגישה שאת בדור אחר ממנה ומתנשאת את לא תוכלי
אני יכול להזדהות, גם לי יש אחות קטנה, בת 13 עוד פחות משבועיים, והקשר שלי איתה הוא בהחלט לא משהו.. רוב הזמן אחותי רק תקועה בטיקטוק ולא מוכנה לעשות כלום בעיקרון. אני לא חושב שיש מה לעשות, פשוט תני לה להישאר ככה. את לא תצליחי לשנות אותה.
2006 מעצבנים
אנונימית
לול ^
נו טוב, מי אני שאתווכח איתך גב. אנונימית
אני חושבת ש2004 הכי אייקונים ואני בכלל לא מהשנתון הזה
או שזה יעבור לה עוד כמה שנים או שלא
אין הרבה מה לעשות עם זה
אנונימי
2004 ומטה? ומה עם 2005? מה יש לנו רק הפרש של שנה ממכם
ומה עם 2006?
השנה הכי אייקונית, אני נולדתי
ותראו את הקיר והביו שלי קדוש קדוש קדוש מה זה