14 תשובות
אוו אניי
אוי ואבוי. חס וחלילה
אנונימית
שואל השאלה:
חס וחלילה לא לאהוב אותן
חס וחלילה לא לאהוב אותן
סטאן דרימקאצ'ר יאאאס
mamamoo אחלה של להקה באמת שלמדתי כבר כמה ריקודים שלהן
שואל השאלה:
איזה?
התחלתי ללמוד את gogobebe והפסקתי כי היו לי דברים אחרים
איזה?
התחלתי ללמוד את gogobebe והפסקתי כי היו לי דברים אחרים
למדתי היפ דינגה ועוד איזה משהו שכחתי
אה גם איה
שואל השאלה:
וואו מוכשרת בטירוף
וואו מוכשרת בטירוף
יא תודה רבה
שואל השאלה:
דאמי היא היחידה שאני מזהה בלהקה xd
אני חייבת לראות עוד סרטונים עליהן
דאמי היא היחידה שאני מזהה בלהקה xd
אני חייבת לראות עוד סרטונים עליהן
וואי הייתי חולהה עליהן הן אשכרה הלהקות קייפופ שכעת (פחות בקטע של קייפופ) אני איכשהו אוהבת דאמי כזאת מושכת
למדתי את
boca
scream
because
של דרימקאצ'ר
ואת
hip
starry night
של מאמאמו.
שתי הלהקות האלה הן חצי אולטיות שלי
boca
scream
because
של דרימקאצ'ר
ואת
hip
starry night
של מאמאמו.
שתי הלהקות האלה הן חצי אולטיות שלי
אניניניניניני
באותו הנושא: