3 תשובות
תשאלי מישהו שמבין בזה כאילו מורה או משהו אם יש לכם רכז/ת בגרויות..
אפשר לברר מול בית ספר ואם לא אז מול משרד החינוך להתקשר לראות למה זה ככה
תשאלי את המזכירות הפדגוגית בבית הספר שלך