3 תשובות
את יכולה לדבר בפרטי אם בא לך תמיד אשמח לעזור :)
שואל השאלה:
תודה33>
תודה33>
אנונימית
תשמעי
קודם כל את יפה איך שאת תמיד תזכרי את זה!
וכל הקטע של האינסטגרם והשקרים האלה של בחוץ
לא אמורים להוזיז לך
כי בתכלס כל אחד רוצה להיות נאהב
וגם בת דודה שלך ה"פופולרית" מה היא עושה כדאי להיוצ כזו??? אוקיי היא יפה
והיא מקשרת לכל העולם בטח שטוב לה בחיים דרך האינסטוש אה?!
אה ואם את חושבת שטוב לה והוצץ לה - את טועה, כי כולם רוצים להראות לכולם כמה שהם חכמים ויפים ומוכשרים ואין בהם פגמים
אבל בכולנו יש חסרונות ואנחנו רק מנסים להשלים אותם מבחוץ על ידי שקרים....
אז לדעתי כדאי לך כזה לשנות הפעם כיוון..
לא להיות עם כל האלה שהית שנה שעברה
אלה תהיי תכירי בנות חמודות שאת לא ממש מכירה
בהתחלה לפעמים זה נראה כזה: אני??? מה אני קשורנ אליה..??!
אבל בתלכס לכולם יש קשרים ודברים משותפים עם השני
ולגבי בת דודה שלך
את לא צריכה לפחדד!!!
את גיבורה
את יפהה
את חזקהה
את הכי מכולם!!
תמיד תדעי שכל מכשול בחיים שלךזה רק לנסות אותך- לראות אם את יכולה לעבור את זה.
ואחרי כל גלות באה גאולה!
וזה גם בחיים פה , בעולם הזה
תמיד כשיש משבר מסוים. אפילו קטנטן!
תמיד תדעי ש הקדוש ברוך הוא אוהב אותך ורק רוצה בטובתך ורוצה לעורער אותנו להכיר בו ולאהוב אותו אהבה יפה וטובה כדי שהואא יוכל לתת לנו לפעמים פשוט צריך לזרום!
לתת לזמן לעשות את שלו!
תזכרי
את הכי שווה
.
קודם כל את יפה איך שאת תמיד תזכרי את זה!
וכל הקטע של האינסטגרם והשקרים האלה של בחוץ
לא אמורים להוזיז לך
כי בתכלס כל אחד רוצה להיות נאהב
וגם בת דודה שלך ה"פופולרית" מה היא עושה כדאי להיוצ כזו??? אוקיי היא יפה
והיא מקשרת לכל העולם בטח שטוב לה בחיים דרך האינסטוש אה?!
אה ואם את חושבת שטוב לה והוצץ לה - את טועה, כי כולם רוצים להראות לכולם כמה שהם חכמים ויפים ומוכשרים ואין בהם פגמים
אבל בכולנו יש חסרונות ואנחנו רק מנסים להשלים אותם מבחוץ על ידי שקרים....
אז לדעתי כדאי לך כזה לשנות הפעם כיוון..
לא להיות עם כל האלה שהית שנה שעברה
אלה תהיי תכירי בנות חמודות שאת לא ממש מכירה
בהתחלה לפעמים זה נראה כזה: אני??? מה אני קשורנ אליה..??!
אבל בתלכס לכולם יש קשרים ודברים משותפים עם השני
ולגבי בת דודה שלך
את לא צריכה לפחדד!!!
את גיבורה
את יפהה
את חזקהה
את הכי מכולם!!
תמיד תדעי שכל מכשול בחיים שלךזה רק לנסות אותך- לראות אם את יכולה לעבור את זה.
ואחרי כל גלות באה גאולה!
וזה גם בחיים פה , בעולם הזה
תמיד כשיש משבר מסוים. אפילו קטנטן!
תמיד תדעי ש הקדוש ברוך הוא אוהב אותך ורק רוצה בטובתך ורוצה לעורער אותנו להכיר בו ולאהוב אותו אהבה יפה וטובה כדי שהואא יוכל לתת לנו לפעמים פשוט צריך לזרום!
לתת לזמן לעשות את שלו!
תזכרי
את הכי שווה
.
באותו הנושא: