14 תשובות
כן אני כיתה יב אז כן
איך כבר הספקת אפילו עוד לא התחיל השנה
ואני לא אומרת פאק על הכל כי יש לי דעה מסוימת על אלכוהול ואני חושבת שזה ביזבוז ואנשים שותים כדי להרגיש שמחים? בשביל מה? תסיים את ה12 שנים האלה בטוב ותעשה אחר-כך מה שבאלך
שואל השאלה:
^^ יש לי כשרון שאני לא מודע לו מה אני יעשה
אנונימי
שואל השאלה:
אני צריך לכתוב מכתב חצי דף לפחות ואין לי מה לכתוב
אנונימי
תכתוב שעשית טעות ושאם שותים אס שותים לא על זמן בית ספר. שאת מתנצל ולא תעשה א. זה שוב ותסיים את השנה האחרונה כמו שצריך
שואל השאלה:
אני אנסה לאלתר איזה משהו תודה
אנונימי
שואל השאלה:
אתה יודע כיתה יב אומרים פאק על הכל חחח
אנונימי
שאפו על הכישרון...
עוד לא התחלת את השנה וכבר השעו אותך, כבוד
חחח לגמרי צריך חברים כמוהו
אנונימית
שואל השאלה:
וואלקק אנונימית שיחקת אותה אני ישתמש בזה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
שאסור לשתות בבית ספר
שזה משכר אותך וזה לא מרכז
שאתה מפר חוקים?
שאתה לא מכבד אחרים
שזה לדעתי לא טוב לשתות בכללי אז בבית ספר.
אני מבין שמה שעשיתי זה לא מקובל ולא מתאים לעשות בבית ספר, וזה מפר את החוקים של בית הספר,וזה לא מתאים להשתכר בבית ספר וכל זה,
תאמת רציתי קצת רק לעשות שמח, התחלתי את השנה ככה ככה אבל אני מתכוון להשקיע השנה בלימודים ולגמור יפה.
מצטער בתקווה להזדמנות שניה ,תומר(נגיד).
תכתוב בכתב גדול כזה וארוך זה יספיק לחצי דף
אנונימית