התחברות
הרשמה
איפה ואיך עושים שאני אדבר ואז זה יקליד את מה שאני מדברת בטלפון?
2 בספטמבר 2021, 08:11
טלפון
טלפונים
הודעות
3 תשובות
יש לך במקלדת סימן של רמקול כזה
תלחצי עליו
ח
חתיך_מאוד69
זה לא עובד טוב
R
Rapid
יש במיקלדת למעלה צד שמאל רמקול לחיצה ארוכה תדברי ואז תעזבי
ב
בניה.
באותו הנושא:
איך עושים שאני אדבר לפני הביפפ בתא הקולי
למה אנשים מצפים ממני שאני אדבר איתם או שאני אקשיב להם דווקא כשאני שומע מוזיקה באוזניות?
מה עדיף לרשום לקראש ? נדבר שאני אקום , נדבר שאקום , אני אדבר איתך שאקום , אני אדבר איתך שאני אקום
המורה שלי אמר שאני אדבר איתו מחר אבל הוא לא אמר לי איפה ומתי מה לעשות?
אני בת 16 ואני רוצה לפתוח חשבון בנק איפה עושים איך ומה צריך איפה ממולץ
מה עושים אם מישהי בחברים לעט רוצה שאני אדבר על עצמי אבל אני לא מעוניין בזוגיות?
איך להשלים עם זה שאני לא אדבר עם אחי יותר בחיים?
איך עושים תא קולי בטלפון כאילו שאני אדבר?
נורמאלי שהאקס שלי ממזמן רוצה ממני עזרה איך להרגיע את חברה שלו ורוצה שאני אדבר איתה?
אייך אני עושה בקיק שאני אדבר רק עם ישראלים?
מה אני עושה אם מישהו שאני בקטע איתו רוצה לדעת איפה אני/מה עושה/עם מי