8 תשובות
לי לא נעלם הטעם והריח. לחברות שלי הן כבר חולות שבוע ולא חזר עדיין.
אני הייתי ב8 בידודים ולא חליתי בקורונה פעם אחת
שואל השאלה:
שיט
אנונימית
אבל לא ברמה קיצונית
יא איזה יופי
שמחה לשמוע
למנהל שלי השתבש הטעם והריח ועברו 5 חודשים בערך
טעם ברוך השם היה לי.
ריח- חזר בהדרגה למשך כמה חודשים, עד היום יש דברים מסוימים שאני ממש צריכה להתאמץ כדי להריח ודברים שאני מריחה משובש.
יש לך קורונה ואיבדת אותם? אם כן מאמינה שזה יהיה מרגש עבורך כשהם יחזרו:)
שואל השאלה:
כן הייתה לי קורונה ואיבדתי אותם והאמת שאתמול ישבתי במסעדה ולכמה שניות הרגשתי קצת טעם כי הוא מתחיל לחזור וצרחתי באמצע המסעדה בטעות אז כן זה מרגש :)
אנונימית