3 תשובות
להיות אחד מהבויז ולשמור על קור רוח ידידי
להיות בן 12-14
להיות טרולר
לשים שם של קבוצה בהתחלה של השם שלך
וזהו אחי תהנה
כשאני התחלתי לשחק אפילו לא ידעתי איך לוחצים עם השלט וכל רגע נפסלתי וכמעט התייאשתי, אבל אחאי כל יום ששיחקתי והתאמנתי אני עכשיו ממש טובה ויש שיפור ממש גדול בין ההתחלה לעכשיו
תנסה לתרגל ולשחק המוןן