12 תשובות
אוי זה נשמע עינוי:( אולי לשתף קרובים אליך יעזור? אתה מדבר עם מישהו?
שואל השאלה:
אין לי עם מי לדבר על זה
אין לי עם מי לדבר על זה
אנונימי
בכלל? מה עם פסיכולוג
שואל השאלה:
התור הראשון שלי לפסיכולוג הוא בסוף אוקטובר
התור הראשון שלי לפסיכולוג הוא בסוף אוקטובר
אנונימי
סליחה שלא הבנתי, אתה רוצה לעשות שינוי מין לגבר?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
אני לא מבינה בזה כל כך, אבל אולי יש עמותות כמו איגי וכאלה שאתה יכול לבלות שם את זמנך
תכיר אנשים שאתה יכול לדבר איתם על זה כמו שצריך, זה לא פייר שתהיה לבד עם זה
תכיר אנשים שאתה יכול לדבר איתם על זה כמו שצריך, זה לא פייר שתהיה לבד עם זה
שואל השאלה:
איגי זה תנועת נוער, לא יודע עד כמה יש לי מה לחפש שם
איגי זה תנועת נוער, לא יודע עד כמה יש לי מה לחפש שם
אנונימי
אני יודע שבאיגי יש קבוצות טרנס ויש להם קבוצות ל 18+ שעוזרות לאנשים מהקהילה עם דברים שתיארת אז אני ממליץ לך לבדוק או ללכת לשם לנסות לפחות. לפי מה שאני יודע פסיכיאטר הוא זה שעושה את האבחנה של הדיספוריה המגדרית אז תנסה לקבוע תור וכשיאבחנו אותך תוכל להתחיל בתהליך השינוי. אני לא ממש יודע מה עוד להגיד אבל מקווה שתהייה בסדר 3>
שואל השאלה:
אני מאובחן עם דיספוריה כבר שנים, זאת לא הסיבה למה אני לא יכול להזריק הורמונים
אני מאובחן עם דיספוריה כבר שנים, זאת לא הסיבה למה אני לא יכול להזריק הורמונים
אנונימי
אוקי אז מקווה שבעתיד תצליח ובנתיים תצטרף לקבוצת תמיכה זה עוזר
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
באותו הנושא: