9 תשובות
הברזתי משיעור , "'רבתי "
עם המורה והיא נעלבה (פעם ראשונה בחיים שלי) איחורים , פעם אחת שבכיתי
עם המורה והיא נעלבה (פעם ראשונה בחיים שלי) איחורים , פעם אחת שבכיתי
^^ מותר להם לעשות דבר כזה ?
^ לאיזה תשובה את מתכוונת
אנונימית
אם התכוונת אליי אז וואלה אין לי שמץ, אמרו לי שזה לא הוגן כלפי ילדים לא דוברי רוסית או משהו בסגנון
שצבכתי שיער. ושברחתי מהבית ספר
מאיפה להתחיל
על זה שדיברתי רוסית (שפת אם) שלי עם חבר מהשכבה
ריב, והאשימו אותי בחרם שלא קרה (השיחה הייתה מול כל הכיתה)
אנונימית
שבכיתי , שרבתי עם ידיד שלי, שטרקתי דלת , שהייתי בטלפון בשיעור לא חסר
באותו הנושא: