12 תשובות
אם לא לומדים ביום שישי כן
נשמע הרבה אני כיתה י לומדת 8 שעות
אני אישית למדתי עד מאוחר בכיתה ח אז לדעתי כן
כן
גם אצלי היה ככה שנה שעברה בכיתה ח אבל לא למדנו בשישי
עכשיו השעה הכי מאוחרת זו שעה 8
בהצלחה!
אויי
e1a
זה לא שפוי ללמוד יותר מ6 שעות בבית ספר:)
לפי דעתי כמובן
נכון^
אנונימית
עכשיו אני בט' שנה שעברה היה לי יום אחד של 9 שעות עכשיו זה גם מגיע ל10
אני לא יכולה אפילו לדמיין את הכאב ראש שבא אחרי השעה השישית באמת לא שפוי.
אני ב י ולומדת עד 9 שעות
אבל נראלי שכן
היום יהיה לי שמונה שעות
בהצלחה לך אני חא חושבת שאני אשרוד אחרי השעה השישית