12 תשובות
אם לא לומדים ביום שישי כן
נשמע הרבה אני כיתה י לומדת 8 שעות
אני אישית למדתי עד מאוחר בכיתה ח אז לדעתי כן
כן
גם אצלי היה ככה שנה שעברה בכיתה ח אבל לא למדנו בשישי
עכשיו השעה הכי מאוחרת זו שעה 8
בהצלחה!
גם אצלי היה ככה שנה שעברה בכיתה ח אבל לא למדנו בשישי
עכשיו השעה הכי מאוחרת זו שעה 8
בהצלחה!
אויי
זה לא שפוי ללמוד יותר מ6 שעות בבית ספר:)
לפי דעתי כמובן
לפי דעתי כמובן
נכון^
אנונימית
עכשיו אני בט' שנה שעברה היה לי יום אחד של 9 שעות עכשיו זה גם מגיע ל10
אני לא יכולה אפילו לדמיין את הכאב ראש שבא אחרי השעה השישית באמת לא שפוי.
אני ב י ולומדת עד 9 שעות
אבל נראלי שכן
אבל נראלי שכן
היום יהיה לי שמונה שעות
בהצלחה לך אני חא חושבת שאני אשרוד אחרי השעה השישית
בהצלחה לך אני חא חושבת שאני אשרוד אחרי השעה השישית
באותו הנושא: