4 תשובות
אתה יכול להגיד לה שזה מפריע לך ולא מתאים תשאל אותה איך היא הייתה מרגישה אם היית אומר לאקסית שלך כל יום שלום ועוד מציע לחברה שלך לבוא איתך להגיד לאקסית שלום
שואל השאלה:
^^wild-girl
אין לי אקסיות, היא הראשונה שלי ואני מקווה שגם האחרונה, חשבתי על להגיד לה את זה אבל אין לי אקסיות אז זה בעיה
^^wild-girl
אין לי אקסיות, היא הראשונה שלי ואני מקווה שגם האחרונה, חשבתי על להגיד לה את זה אבל אין לי אקסיות אז זה בעיה
התכוונתי שתסביר לה אם הייתה לך אקסית והיית רוצה להגיד לה כל יום שלום זה מוזר זה קצת מפריע כאילו לא המשכת הלאה... הבנת?
שואל השאלה:
^ כן תודה
^ כן תודה