5 תשובות
אתה לא נכנס לבסיס עצמו, זה מבנה מבחוץ.
זה מחוץ לבסיס.
מהש"ג פונים ימינה ממשיכים ללכת עד שמוצאים את הבניין
מהש"ג פונים ימינה ממשיכים ללכת עד שמוצאים את הבניין
כן, זה ממש מחוץ לעיר.
כן.
כן
באותו הנושא: