6 תשובות
תלוי באיזו אפליקציה
שואל השאלה:
אני עורך בקאפ קאט רק בתור התחלה
אני עורך בקאפ קאט רק בתור התחלה
אני לא יודעת, קאפ קאט לא עובד לי בכלל.
להתחלה אני ממליצה יותר ינשוט (inshot) גם פשוט יותר.
להתחלה אני ממליצה יותר ינשוט (inshot) גם פשוט יותר.
שואל השאלה:
זה לא עולה כסף?
זה לא עולה כסף?
לא
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
באותו הנושא: