6 תשובות
תלוי באיזו אפליקציה
שואל השאלה:
אני עורך בקאפ קאט רק בתור התחלה
אני לא יודעת, קאפ קאט לא עובד לי בכלל.
להתחלה אני ממליצה יותר ינשוט (inshot) גם פשוט יותר.
שואל השאלה:
זה לא עולה כסף?
שואל השאלה:
תודה רבה