6 תשובות
שבוע מאז החיסון השני, ויש לך תו ירוק
כן מה1.10 זה יהיה ככה
ואז תצטרך חיסון שלישי
שואל השאלה:
אבל איך אני צריכה לחכות 5 חודשים בשביל לעשות את השלישי אז אם עבר רק חודש עדיין יהיה לי תו לא?
אנונימית
יהיה לך תו ירוק.
הוא תקף שבוע מהחיסון השני
ותקף לחצי שנה
אחרי 5 חודשים אפשר לעשות חיסון שלישי ולהאריך את התוקף של התו הירוק
אחרי 6 חודשים הוא יהיה פג תוקף (התו הירוק) מהחיסון השני
אם תתחסני חיסון שלישי(אפשר 5 חודשים אחרי השני) תוכלי להאריך את התו