2 תשובות
16
בלט
3 פעמים בשבוע (כי בעצם אני מתעמלת מכשירים פשוט בלט זה מין השלמה כזאת שעושים לפעמים בשיעורים הפרטיים)
בלט
3 פעמים בשבוע (כי בעצם אני מתעמלת מכשירים פשוט בלט זה מין השלמה כזאת שעושים לפעמים בשיעורים הפרטיים)
יאפ, רוקדת כל החיים בערך ובלהקה מקצועית עכשיו
באותו הנושא: