7 תשובות
אחותי הייתה תצפיתנית והיא אמרה שזה תפקיד מדהים והוא באמת ממש חשוב
אנונימית
ממה ששמעתי זה אחלה סהכ
זה מעולה תישארי
אנונימי
היי התגייסתי ב1 לאוגוסט לתפקיד
עוד חודש בדיוק מסיימת קורס
יכולה רק להגיד דבר אחד בינתיים כל הבנות אצלי כמעט ולא יוצא מן הכלל הבינו שזה תפקיד בין החשובים עם הרבה אחריות.
אם את מחפשת תפקיד משמעותי בהחלט קיבלת אחד. הקורס לא פשוט ולא מבחינת חומר אלא עומס יותר, לפחות לי אבל זה אפשרי.

ועוד דבר לפי כמה שידוע לי יש אחלה תנאים.
את תהיה בבסיס סיירים אבל אני חושבת שאת יודעת, בפלוגת יהל אם אני זוכרת נכון
בהצלחה!
אנונימית
darth various באיזה גזרה את נמצאת?
אנונימית
ואיך הגזרה?
אנונימית