4 תשובות
את תתרגלי
תכלס זה טיפה יכול להביך בגלל שהיא מורה שמלמדת אותך בבית ספר, אבל בתכלס זה לא צריך להביך כי היא כולה בן אדם
חא כל כך
3/10, לא מביך.