28 תשובות
אין כמו מוזיקה
כן
כאילו אם יהיה לי שקט כל הזמן אני לא אשרוד
שואל השאלה:
כן זה כיאלו הוציא אותך מהדיכאון
אנונימי
כ ן
שואל השאלה:
זה נותן לך תקווה בחיים שמוע מוזיקה שאתה אוהב
אנונימי
כן אני זמרת האמת וזו הסיבה למה אני עוסקת במוזיקה
אנונימית
לא
מוזיקה זה הדבר שכמעט הכי מחזיק אותי שרני שמחה או שאני עצובה
שואל השאלה:
זה מחזיק אותי חי בלי זה הייתי חוזר עמוק לדיכאון
אנונימי
כןן זה הסיבה היחידה שאני עדיין בסדר
שואל השאלה:
גם אצלי זה ככה
אנונימי
כן כן כן
אני אישית אוהב מוזיקה באנגלית יותר כמו my demons
כן ללא ספק,
אם לא הייתה לי מוזיקה המצב הנפשי שלי היה ברצפה
לפעמים
כע ברור, מוזיקה עוזרת לי מלא
אני לא רק מרגישה אני יודעת שזה ככה
יש ימים שאם לא היה לי מוזיקה לא היה לי שום סיבה לקום בבוקר ולהתמודד עם החיים
מוזיקה וjust dance
כן חד משמעית כן