7 תשובות
תלוי מי טעה
להשלים
להשלים, לא יעזור אגו
אנונימית
שמע
כנראה זה לא יבוא ממנה אם יש לה אגו בשמיים
גם אם היא הלא צודקת,תפנה אליה אתה כי חבל שהקשר יהרס כי לשניכם היה אגו ולא פניתם אחד לשנייה במטרה להשלים.
תלוי מה קרה
בדרך כלל, להשלים יהיה הכי טוב ונחמד, גם אם היא לא הייתה בסדר. וגם אין צורך להזכיר את זה שהיא לא הייתה בסדר, אם במקרה זה מה שאתה חושב.
בהצלחה!
תלוי מאוד מה הסיפור
מוזמן לספר לי בפרטי ואני אעזור