7 תשובות
סידרתי את השעות שינה שלי ביום!!
אני הולך לישון, למה שתהיה לחוץ? מבחינתי זה סתם עוד יום אני לא לחוץ בכלל
בטח אני אלך לישון באיזה שתיים או שלוש ואני מעריכה שאני בטח אקום באיחור אז אני מתכננת על לאחר.
I:
לישון אני מקווה
הולכת לישוו
אני לא ארדם מרוב התרגשות
הייתי מעדיפה לישון
אני לא חושבת שאני אצליח אבל אני מקווה שכןן