5 תשובות
שואל השאלה:
תיקון: חולה "בקורונה
הכל ווב , יש מלא ילדים שהיו רוצים לחלות במקומך חחח
מקסימום יפגשו אותך שבוע אחרי , יתגעגעו אלייך יותר
תרגישי טוב ;)
אוף איזה באסה לשמוע, באמת שזה מבאס.
אני גם עם תסמינים והחלטתי לא ללכת מחר וזה ממש מבאס, אבל תגיד לעצמך תמיד שהמון המון תלמידים עכשיו במצב שלך ואתה לא לבד וגם במילא עכשיו תקופת החגים אז בקושי יש ימי לימודים אז אתה לא תפסיד כלכך הרבה משום בחינה ואחרי החגים כולם סוג של מתחילים מחדש ונכנסים לבית ספר בכל הכוח, תהיה רגוע ותתעסק בלהחלים, אחרכך הכל יהיה בסדר.
רפואה שלמה תותחח❤
שואל השאלה:
חח ואני בת
חח אופס סורי