4 תשובות
שאין קורונה
לא חכם
גם ככה תכף חגים
זה ממש מטומטם, כל הבית ספר שלי חוזר ממש ז-יב כולם. והעיר שלי אדומה, זה ממש מפגר ומעצבן
לא יודעת מה איתכם אבל אנחנו התחלנו תלימודים לפני שבוע וחצי ויש לנו 2 חולות מאומתות ולא רוצים לשלוח אותנו הבייתה בכל זאת כי אחנו מחלימים אבל פאק זה לא הגיוני כאילו עבר לי מאז שהייתי חולה איזה שנה.. ויש את כל הקורונות החדשות האלה אין לי מושג מה לעשות בעצמי