3 תשובות
אם התגעגעת אליו בחזרה, תכתבי:
"נכון מאמי, התגעגעתי כל כך, מה איתך"? או משהו בסגנון.
"נכון מאמי, התגעגעתי כל כך, מה איתך"? או משהו בסגנון.
התגעגעתי אלייך מאוד:)
כן אהה ימזניח (:
באותו הנושא: