7 תשובות
תבואי, בשביל מה להפסיד על ההתחלה? רק התחלנו, זה לא יום קשה
שואל השאלה:
כן אבל החברה היחידה שלי לא באה ואני לא סובלת את הכיתה שלי ואני ירגיש לבד כל כך
כן אבל החברה היחידה שלי לא באה ואני לא סובלת את הכיתה שלי ואני ירגיש לבד כל כך
יוצר רושם לא טוב עלייך.
אם את בכל זאת מחליטה לא להגיע תגידי שאת בבידוד ואת מסיימת רק היום חמישי או משהו.
אם את בכל זאת מחליטה לא להגיע תגידי שאת בבידוד ואת מסיימת רק היום חמישי או משהו.
שואל השאלה:
מה זאת אומרת יוצר רושם לא טוב עליי
מה זאת אומרת יוצר רושם לא טוב עליי
כשכבר ביום הראשון את מבריזה.
שואל השאלה:
זה לא הברזה יש מלא הורים שלא רוצים לשלוח את הילדים מחר
זה לא הברזה יש מלא הורים שלא רוצים לשלוח את הילדים מחר
כן אבל את אישית אמרת שאת לא רוצה להגיע רק ביום הראשון.
מה אני אגיד לך תעשי מה שבא לך.
מה אני אגיד לך תעשי מה שבא לך.
באותו הנושא: