3 תשובות
אני עושה אנלוגיות אחר כך טקסט ואז חוזרת להבנה והסקה מדלגת על השמש 3 וחוזרת אליו בסוף
אם אתה ניגש מחר/מחרתיים לא ממליצה לנסות דברים חדשים עכשיו או בזמן אמת בלי שניסית אותם בסימולציות
אני פשוט עושה לפי הסדר. הם סידרו את זנ ככה שזה יטיב עם רוב האנשים, וככה זה הכי טוב לרוב. פשוט תעשה לפי הסדר ואל תנסה להתחכם. לילה טוב ובהצלחה מחר או מחרתיים מתי שאתה נבחן.
^האמת שזה לא נכון, יש המון דרכים לפתור את הפרקים והסדר הוא חלק מהותי בניהול הזמנים במבחן. המרכז הארצי לא מסדר את זה לפי הרצון של אף אחד כי עובדה שאלות 16-17 הן השאלות הכי קשות בפרק ובדרך כלל הטקסט יותר קל