8 תשובות
לבן
לבנה
הכל טוב
הכל טוב
שחור
שואל השאלה:
בגלל שאני בבית ספר דתי אני שמה חצאית שחורה ומגפיים שחורות^
בגלל שאני בבית ספר דתי אני שמה חצאית שחורה ומגפיים שחורות^
לבנה ,זה יום קצר בטח
בחולמה לבנה לא רואים זיעה אלא אם היא דהוייה
אל תבואי עם אפור כי ממש רואים זיעה.
תבואי עם שחור או לבן
אני באה עם לבן
אל תבואי עם אפור כי ממש רואים זיעה.
תבואי עם שחור או לבן
אני באה עם לבן
לבנה
לבנה
ותביאי עוד אחת בתיק למקרה שממש תזיעי
ותביאי עוד אחת בתיק למקרה שממש תזיעי
באותו הנושא: