4 תשובות
אני פחות בעד, אני משתמשת רק ואך במה שהסימס נותן כי תכלס לא חסר בסימס גם.. אבל יש כאלה שאוהבים להוריד. כל אחד ומה שהוא אוהב אני לא בעד אבל.
שואל השאלה:
מסכימה יש מלא דברים ממש שווים
מסכימה יש מלא דברים ממש שווים
אנונימית
אני לא חושבת שזה מוריד מהיצירתיות להפך, וזה הרבה יותר כיף ככה
אנונימית
אני חושבת שזה מגניב דווקא כי אפשר להוריד דברים בעיצוב יפה שאין במשחק הרגיל