7 תשובות
גם לי זה ככה ואני הזמנתי ב2.8
יש לך במקרה תשובה? כי זה מה שקורה אצלי
הגיעה בסוף החבילה?
אנונימית
בא לי לבכות גם אצלי כתוב ככה ועבר כבר המון זמן מהזמן המשוער של המשלוח וגם לא מתעדכן לי שום דבר פשוט צריכים לחכות
Z.Q
כתוב לך במעקב למעלה את התאריך שזה אמור להגיע
שואל השאלה:
כן
אנונימית