11 תשובות
זה לא כזה רחוק, עוד 33 ימים
אני גם קיבלתי תאריך רחוק אבל זה היה לפני כמה שבועות והתאריך היה ליותר מחודש גם
אנונימי
מבאס אבל לא נורא משמיים
לפחות קיבלת כבר תאריך..
זה לא כזה רחוק בגלל שיש חגים וזה אז מתעכב
מתי הזמנת טסט?
אנונימית
שואל השאלה:
מקווה שהמורה שלי יוכל להקדים לי
שואל השאלה:
ביום שישי שילמתי וקיבלתי אתמול בערב תאריך
פשוט תעשה כמה שיעורים בינתיים
אנונימי
מהה אוף שילמתי כבר בריבעי ולא קיבלתי עדיין.. מאיזה אזור את בארץ?
אנונימית
שואל השאלה:
חיפה, את?
אשדוד, אחרי כמה זמן אפשר לתבוע שאין תאריך?
אנונימית
אח שלי קיבל ל10.10 אז 4.10 זה עוד בסדר