31 תשובות
יותר בטח החיסון לא מונע הדבקה וגם לא מונע תמותה אם כבר הוא יוצר תמותה אם מסתכלים על אחוזים כמות התמותה עלתה בהרבה מאז החיסון
אנונימי
שואל השאלה:
אני חושב שזה משנה כי כל מאומת מדביק איתו עוד אחד. זה מעגל, שככל שהוא עולה זה כבר נהיה מסוכן.
אנונימי
הרבה יותר , הממשלה לא חושבת מספיק , בעיניי פתיחת שנת הלימודים היא טעות
זה טירוף! כשיפתחו את שנת הלימודים יהיה גל יותר גדול ממה שיש עכשיו כמו שהיה שנה שעברה. בסוף לבנט לא תהיה ברירה והוא יצטרך להטיל סגר.
זה גרוע
רק ה' יודע מה יהיה אני אפילו לא יודעת מה יהיה מחר אז שאני אדע כמה מאומתים יהיו
מה שבטוח רובינו נלמד בזום אם כמה שזה מצער לשמוע
יהיה מעל 15,000..
וזה אני מקווה.
יכול להיות גם 20,000.
בנט חושב מהרווח בשיניים
עכשיו בכלל יהיה בלאגן ויהיה חייב סגר כפול ממה שצריך עכשיו
יהיה גרוע הרבה יותר. אני מקווה שהממשלה תעשה צעד נכון. אבל יהיה כל הרבה יותר גדול ממה שחושבים
בסדר אבל לרוב מי שמתחסן ונדבק כמעט ולא מרגיש את זה וכמו שזה עלה זה ירד
לא מבינה לי פותחים לימודים
עוד לא התחיל הלימודים וכבר חצי מהמאות מתים תלמידים
זה פשוט נורא
עוד פעם יהיה סגר בחגים בגלל שרוצים לפתוח לימודים לכמה ימים
בטוח יומיים בבית ספר ואחר כך זה רק זום
אנונימית
יוו
בסדר כשיהיו 15 אלף חולים ביום ואז זה יעלה רק אז הם יבינו
הם יפתחו
יהיו המון חולים שוב
יהיה סגר
אם הסגר לא עובד וזה ממשיך לעלות אפשר להגיד היי לזום
אנונימי
הם בכוונה מעלים את מספר המאומתים ומשקרים כדי שזה יצדיק את זה שיהיה סגר בחגים
אנונימית
יהיה יותר גרוע וזה בעיה של ההוא שחושב שהוא ראש ממשלה
פי 1000 יותר ממה שעכשיו.
זה תלויי בכמה גורמים, קשה לנבא.
באנגליה גרמניה ועוד כמה מקומות הורידו מגבלות לגמרי והמצב השתפר, ככה שאין לדעת.
11 אלף מאומתים, אבל כמעט 100 אלף בדיקות.
ככל שיהיו יותר בדיקות, מן הסתם שיגלו יותר מאומתים. אם היו עושים 5 אלף בדיקות ביום אז היו רק 500 מאומתים
שואל השאלה:
ולמה מלכתחילה יש יותר בדיקות? כי יותר אנשים מרגישים לא טוב ולכן הולכים להיבדק.
אחוז הבדיקות החיוביות (פרמטר קריטי) לא ירד משמעותית.
אנונימי
זה מה שאני חשבתי שיקרה (אני התחלתי ללמוד לפני כמה ימים) ואני לא יודעת עד כמה זה יגדל שיפתחו את כל המוסדות זה הזוי, בטח יהיו איזה 20 אלף אלא אם כן יסגרו לפני
יפתח לשבוע יעלו החולים והיה סגר
כן עם הבדיקות הביתיות המהירות
שואל השאלה^
יש הרבה בדיקות כי מכריחים אנשים להיבדק לפני הבית ספר, לפני חופשות, לפני מסעדות, וככה מזהים חולים
שואל השאלה:
והאחוז עדיין נשאר גבוהה
אנונימי
יהיה הרבה
החיסון רק מפחית את עוצמת המחלה לא מונע הידבקות
ורק כיתות עם מעל 70 אחוז מחוסנים יכולים חהגיע לבית ספר מה שאומר שיש כמה אחוז לא מחוסנים בכיתה
אנונימית
כל הקטע של החולים ניהיה קטע מזביע
ולפי דעתי עם כל הקשיים.
צריך לעשות סגר מלא
מסיכות במקומות פתוחים
חיסונים בהרבה יותר זול

ורק ככה נצא מזה
נוראי אני אומר תוך שבוע סוגרים את הבתי ספר
תכלס לא אכפת לי, אכפת לי מעצם העובדה שמחר אני צריכה לקום ב7 בבוקר והשעות שינה שלי בפח❤
הו ומיותר לציין שאנחנו עוד חודש בסגר זה חדמש מה שיקרה
הוא היה צריך לעשות סגר ברגע שהתחלואה התחילה לעלות ואז הסגר היה גם קצר וגם משמעותי. עכשיו עם כל החגים ועם השנת לימודים בהצלחה לכולנו.
אני לא יודעת אבל מפחיד. למרות שאני מחוסנת כבר בשתי מנות עדיין קיים הסיכוי שאדבק ואדביק את המשפחה. לדעתי טעות שיפתחו את מערכת החינוך ב 1.9.