4 תשובות
שואל השאלה:
איך יודעים מתי זה אובססיה זאת הכוונה?
אנונימית
כשאתה אובססיבי למישהו אתה מדבר עליו הרבה וחושב עליו הרבה, משהו בו מעסיק אותך. איך זה בא לידי ביטוי? הרבה יחס, תחושה של חוסר ביטחון כשהוא לא עונה/לא מתייחס אלינו כמו שאנחנו רוצים ואז יכולים להתפרץ על אותו האדם, התמכרות לרגש שהאדם נותן לנו ורעב לעוד מהרגש הזה. זה נפוץ מאוד שיש לך רגשות של שנאה וכעס כלפי בן אדם שאתה אובססיבי כלפיו. בכל מקרה אובססיה זה לא דבר טוב וכדאי לשחרר אותו
כשהוא / היא שמה לב לפרטים שאנשים רגילים לא ישימו לב אליה.