2 תשובות
באמת שתתני לזה הזדמנות נפתחת בפנייך דלת את זאת שמחליטה אם היא חיובית היא שלילית אז למה שתלכי על השלילית? תכירי חברות חדשות תגלי על עצמך דברים יש בזה כל כך הרבה דברים חיוביים אומרת לך בתור אחת שלוקחת כל הזדמנות להתחלה חדשה
תתני לזה צ'אנס, למרות שאת כבר מכירה אותו דברים יכולים להשתנות והתפיסה שלך כלפיהן יכולה להשתנות, אני אומר אתזה מניסיון