2 תשובות
לא הכי טוב
יש הרבה בעיות ברצועה
ובראל נפטר (זכרונו לברכה)
נקווה שלא יתחילו
המצב גרוע
חייח נפטר לאחר שנפגע ברצועת עזה
היום הוא מת
והממשלה לא מנסה לעשות כלים בנידון
יש הפרעות סדר ברצועה
אנונימית