התחברות
הרשמה
גם לכם כבר ירד החשק לקום לבית ספר ולהתארגן?
9 בינואר 2013, 06:46
בוקר
עייפות
שינה
חשק מיני
קימה בבוקרא
3 תשובות
איזה חשק? חח מי הולך לבית ספר עכשיו?
i
itay-take ur heart away:(חסום
כן
נ
נוי(פראייר מי שמבזבז)
כן, בגלל זה שכנעתי את אמא שלי להשאר
?
???Never say no to panda
באותו הנושא:
בנים זה יוריד לכם אם לוקח לי להתארגן 4 שעות כל יציאה/לבית ספר?
צריכה לקום ב10 כי יש לי תור ב11 וחצי ואני צריכה להתעורר על עצמי ולהתארגן וזה.
מי כאן היה רוצה להמשיך לישון במקום להתארגן לבית ספר?
שעת ת"ש בטירונות היא שעה פנויה לגמרי או שזה הזמן ללכת להתקלח ולהתארגן לשינה וכל זה?
ישנתי 10 שעות וקמתי עכשיו אני לא עייפה בכלל. לקום להתארגן לבית ספר או להמשיך לישון עד 6?
וואי יש לי עצירות נוראית ועוד לא התחלתי להתארגן לבית ספר מה לעשות?
אני קמה בבוקר בכוח אני אפילו לא מרגישה חשק או רצון לקום הרגשתם גם ככה?
אני צריכה מוטיבציה לקום לבית ספר
אין לי חשק ללכת לבית ספר כבר.
אני ממש עייפה ואני לא מצליחה להירדם... ב-6:00 אני צריכה לקום להתארגן לעבודה... מה לעשות?
יש לי שלשולים וחשק להקיא.. ללכת לבית ספר?