11 תשובות
זה קשור לאיכות החודים לא לעיפרון. יש חודים יותר איכותיים ויש מעפנים שנשברים כל שנייה.
אנונימית
לדעתי התאוריה שכתבת נכונה
^^
בטח היא נסתה מאותו החברה
תשמעי לפני 10 שנים הייתי בת 3
אבל אני נעלצת להסכים ש-0.5 זה מזעזע
שואל השאלה:
לא, אני קונה את אותם חודים 12 שנה
וסיימתי בית ספר אז אני רואה את ההבדל מצויין
אנונימית
אז אולי היא ענתה עיפרון מכני לא איכותי גם פעם וגם היום יש כאלה שיותר טובים ויש כאלה שפחות
אנונימית
זה כל המכונות..
המכונות שמיצרים את העיפרונות כיום כביכול נחשבות יותר משוכללות מפעם וחושבים שהם יותר טובים
אבל בדיוק הפוך הם נהיו פחות טובים
לא כל מה שחדש הוא יותר טוב מהישן
והמכונות של לדעתי השקיעו יותר ודם האנשים עצמם כי היום הכל זה רק מכונות..
אז זה למה אני חושבת ששל פעם יותר טובים..
שואל השאלה:
אני קונה עיפרון שפיצים של פיילוט, מאותו סוג כל הזמן - הפשוטים
הבעיה היא שמשהו השתנה בעפרונות האלה
אנונימית
לדעתי זה תלוי בחברה. אני משתמשת בעפרונות מכנים של pilot מאז היסודי (היום סטודנטית) והם תמיד מחזיקים טוב. זה גם תלוי בחודים שמשתמשים כי חודים של deli לדוגמה ממש לא טובים ונשברים בקלות.
שואל השאלה:
חודים של פיילוט ושפיצים של פיילוט ^
אנונימית
תעברו לכתוב עם עטים זה יותר נוח