9 תשובות
לא!!!
שואל השאלה:
אז מה כן
אז מה כן
אנונימי
פשוט תקום מחר מאוחר ותלך לישון מוקדם
נראלי תעשה את זה חד פעמי כדי שתצליח לקום, מקסימום שתתחיל השנה תנסה לישון יותר מסודר
שואל השאלה:
אני לא ארדם
אני לא ארדם
אנונימי
לא חושבת שיספיק לך לישון 12 שעות אחרי שהיית ער יום שלם
גם אני עשיתי עכשיו שנצ כל הצהריים כמו מפגרת ואני לא ארדם או שתישן מאוחר ותקום מחר מוקדם ככה תהיה גמור מעייפות ותירדם מוקדם מחר
שואל השאלה:
אני יכול גם להירדם ב-4 בצהריים ואז לישון עד 5-6 בבוקר
אני יכול גם להירדם ב-4 בצהריים ואז לישון עד 5-6 בבוקר
אנונימי
נוו אז תישןן
אם אתה מסוגל לקום מוקדם אז תישן.
אם אתה מסוגל לקום מוקדם אז תישן.
באותו הנושא: