התחברות
הרשמה
אם משלמים באפליקציה באוטובוס איך מראים את זה למבקר?
30 באוגוסט 2021, 18:17
תחבורה ציבורית
אוטובוסים
נסיעה
אוטובוס
תשובה אחת
אחרי שמשלמים יש ברקוד שהמבקר סורק
א
אני בדיליי
באותו הנושא:
איך משלמים באפליקציה באוטובוס?
איך קוראים לאפליקציה שמשלמים איתה באוטובוס
יש עכשיו אפליקציה בשביל לשלם באוטובוס?
אפשר לשלם על אוטובוסים עם רב קו או שצריך אפליקציה?
אפשר לשלם כבר באפליקציה באוטובוס ?
מי שמשלם באפליקציה של האוטובוסים כנסו:)
איך קוראים לאפליקציה הזאת של האוטובוס שאפשר לשלם בה על האוטובוס?
איך קוראים לאפליקציה שדרכה משלמים באוטובוס שסורקים את הקוד?
מי שגר בנתניה אפשר לשלם באפליקציה של מוביט באוטובוס?
מישהו נסע באוטובוס וראה אם אפשר לשלם באפליקציה התחנה אני הולכת בראשון ואני רוצה לדעת
עם איזה אפליקציה אפשר לשלם באוטובוס אגד דרך הטלפון?