5 תשובות
יואו זאת השאלה הכי חמודה שראיתי מאז שנרשמתי.
תהני מלוח הכפל כמה שאת יכולה כי אחריי שתתחילי ללמוד חשבון דפרנציאלי, אינטגרלים, פונקציות עם פרמטרים, נגזרות, גיאומטריה אנליטית, הסתברות מותנית וקלאסית ועוד כל מיני שטויות את תגעגעי כל כך ללוח הכפל שזה יכאב
הכול אפשרי!
תחפשי טיפים שיעזרו לך באינטרנט, תחפשי באתר אני עשר\10
ותכתבי את שם הנושא ותמצאי: )
אפשרי ע"י תרגול.. תתרגלי והמון.
זה רקשאלה של תרגול!
ברור, תתחילי לעבור על זה רוב הדברים קלים כמו כפל ב1 ב10 ב 2 ועוד.. פשוט לתרגל וזהו..